Drupa 2016 : Meer mogelijkheden in printing!

De toonaangevende grafische beurs Drupa vindt om de 4 jaar plaats. De editie van dit jaar stond in het teken van ‘Touch the Future’ en toonde de allernieuwste ontwikkelingen op gebied van drukwerk en printing.

Online communicatie is iets waar bedrijven tegenwoordig veel op focussen, maar het is juist zo belangrijk om dit goed te blijven combineren met traditionele communicatie uitingen. Hoogwaardig (verpakkings)drukwerk en printing verhogen namelijk de verkoop van producten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan visitekaartjes, formulieren, folders, brochures, etiketten, signing, specials en verpakkingsmateriaal.

Dat er veel mogelijkheden zijn in (3D) print- & drukwerk en verpakkingstoepassingen zagen wij op de beurs. De uitdaging zit ‘m in het overbrengen van het verhaal van een product of bedrijf in print- & drukwerk. Het materiaal waarop wordt gedrukt, communiceert bijvoorbeeld al een bepaalde boodschap naar de klant. Ze kunnen zelfs aanzetten tot actie.

De beste producten verdienen top drukwerk. Digitale communicatie is mooi, maar printing voor je laten werken in communicatie is fantastisch. Hoe precies? Wij helpen je graag. Met de laatste technieken is meer mogelijk in print dan je denkt!